پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ارزیابی تاثیر مشتری گرایی کارکنان صنعت بانکداری

نویسندگان: مجید میرویسی
منبع: هنر مدیریت1388 شماره 6

کلیدواژه‌ها: لیزرل کیفیت خدمات کارکنان رضایت مشتری صــنعت خــدماتی مشتری گرایی خرید مجدد مشتری

حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۹۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -هنر مدیریت1388 شماره 6

سال ۱۳۸۷ (۴)

  • -هنر مدیریت1387 شماره 5
  • -هنر مدیریت1387 شماره 4
  • -هنر مدیریت1387 شماره 3
  • -هنر مدیریت1387 شماره 2

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO