نویسندگان: نفیسه قائدیها

کلیدواژه‌ها: مد صنعت مد مدیریت مد

حوزه‌های تخصصی:
شماره صفحات: ۱۱۱-۱۲۰
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۵۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۱

چکیده

مد صنعتی جهانی است که در سال های اخیر شاهد تمرکز بیشتر بر روی این حوزه در جهان و به ویژه در ایران هستیم. توجه به این بخش از صنعت را می توان در ظهور روزافزون برندهای داخلی و جهانی و نیز رقابت گسترده میان طراحان و مدیران مد مشاهده نمود. این امر سبب شده است تا سرمایه گذاران و نیز کارآفرینان زیادی علاقمند به ورود به عرصه مد شده و بتوانند در این مسیر به خلاقیت و خلق برندهای ملی و بین المللی بپردازند. لذا این پژوهش در جهت آشنایی با صنعت مد به بررسی این صنعت و مشاغل مرتبط با آن پرداخته است.

تبلیغات