پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تاثیر تداخل زمینه ای و نوع ارائه بازخورد بر عملکرد و یادگیری (مقاله علمی وزارت علوم)

درجه علمی: نشریه علمی (وزارت علوم)

رتبه: ب

نویسندگان: محمدعلی اصلانخانی بهروز عبدلی احمد فرخی امیر شمس پروانه شمسی پور دهکردی
منبع: رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی تابستان 1388 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی تربیت بدنی رفتار حرکتی
  2. حوزه‌های تخصصی تربیت بدنی رفتار حرکتی یادگیری حرکتی
  3. حوزه‌های تخصصی تربیت بدنی رفتار حرکتی آموزش تربیت بدنی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۰۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی تابستان 1389 شماره 2

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -رفتار حرکتی و روان شناسی ورزشی تابستان 1388 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO