پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مقایسه سه کتاب درسی تاریخ معاصر ایران (دوره دبیرستان)

نویسندگان: مهدی رنجبریان
منبع: فصلنامه آموزه 1381 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ ایران اسلامی حکومت های ایرانی- اسلامی انقلاب اسلامی منابع وکلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۰۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 7

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 6
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 5
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 4

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 2

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 1

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO