پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بازار و جایگاه اجتماعی آن ( بازار قزوین )

نویسندگان: رحیم هاشم پور
منبع: دروازه بهشت (اداره ارشاد قزوین) سال ششم تابستان 1384 شماره 19
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی انسان شناسی انسان شناسی فرهنگی انسان شناسی کاربردی انسانشناسی شهری انسان شناسی توسعه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۸۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -دروازه بهشت (اداره ارشاد قزوین) سال ششم تابستان 1384 شماره 19

چکیده

تبلیغات

اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
نشانه‌شناسی در عصر هوش مصنوعی: معنا، داده و تفسیر
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
پژوهش نظام‌مند از صفر تا صد: چگونه مرور سیستماتیک انجام دهیم؟
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO