پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

استبداد فراگیر و سرنوشت هنر

نویسندگان: محمدتقی قزلسفلی
منبع: کتاب توسعه پاییز 1382 شماره 14 (نظریه های اجتماعی)
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی هنر و معماری گروه های ویژه جامعه شناسی هنر
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگ جامعه شناسی ادبیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۵۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -کتاب توسعه پاییز 1382 شماره 14 (نظریه های اجتماعی)

سال ۱۳۸۱ (۲)

  • -کتاب توسعه سال 1382 شماره 12 (بازشناخت استبداد ایرانی)
  • -کتاب توسعه سال 1381 شماره 11 (استبداد شناسی)

سال ۱۳۷۴ (۱)

  • -کتاب توسعه بهار 1374 شماره 8

سال ۱۳۷۳ (۱)

  • -کتاب توسعه تابستان 1373 شماره 7

سال ۱۳۷۲ (۱)

  • -کتاب توسعه زمستان 1372 شماره 6

سال ۱۳۷۱ (۱)

  • -کتاب توسعه پاییز 1371 شماره 3

سال ۱۳۷۰ (۲)

  • -کتاب توسعه زمستان 1370 شماره 2 (مجموعه نظریه ها)
  • -کتاب توسعه بهار 1370 شماره 1

چکیده

تبلیغات

چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO