پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

اثرات نامطلوب کلیشه های تصویری در ذهن کودکان

نویسندگان: زهره قایینی
منبع: کلمه دانشجو بهمن و اسفند 1372 شماره 9 و 10
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه ادبیات کودک و نوجوان کتابهای مصور و تصویرگری کتاب
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۴۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۷۳ (۲)

  • -کلمه دانشجو آذر و دی 1373 شماره 12
  • -کلمه دانشجو آبان 1373 شماره 11

سال ۱۳۷۲ (۵)

  • -کلمه دانشجو مرداد و شهریور 1372 شماره 7 و 8
  • -کلمه دانشجو بهمن و اسفند 1372 شماره 9 و 10
  • -کلمه دانشجو شهریور و مهر 1372 شماره 6
  • -کلمه دانشجو خرداد و تیر 1372 شماره 5
  • -کلمه دانشجو فروردین و اردیبهشت 1372 شماره 4

سال ۱۳۷۱ (۳)

  • -کلمه دانشجو بهمن و اسفند 1371 شماره 3
  • -کلمه دانشجو آذر و دی 1371 شماره 2
  • -کلمه دانشجو شهریور و مهر 1371 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO