پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

لزوم استفاده از روشها و ابزارهای جدید در آموزش و پرورش

نویسندگان: علی صمدی
منبع: ندا سال دوم تابستان 1371 شماره 10
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی آموزش و پرورش
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۳۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۲

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -ندا سال یازدهم پاییز و زمستان 1382 شماره 39 و 40

سال ۱۳۷۶ (۱)

  • -ندا سال هفتم پاییز 1376 شماره 22

سال ۱۳۷۵ (۲)

  • -ندا سال ششم پاییز 1375 شماره 21
  • -ندا سال ششم بهار و تابستان 1375 شماره 19 و 20

سال ۱۳۷۴ (۱)

  • -ندا سال پنجم زمستان 1374 شماره 17 و 18

سال ۱۳۷۱ (۲)

  • -ندا سال دوم پاییز 1371 شماره 11
  • -ندا سال دوم تابستان 1371 شماره 10

سال ۱۳۷۰ (۳)

  • -ندا سال دوم تابستان 1370 شماره 6
  • -ندا سال دوم زمستان 1370 شماره 8
  • -ندا سال دوم پاییز 1370 شماره 7

سال ۱۳۶۹ (۲)

  • -ندا سال اول زمستان 1369 شماره 4
  • -ندا سال اول پاییز 1369 شماره 3

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO