پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مشکلات آموزش فارسی در دانشگاهها و مدارس دیگر

نویسندگان: خسرو فرشیدورد
منبع: دانشکده سال اول بهار 1354 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه آموزش و گسترش زبان،خط و ادبیات فارسی مدارس و دانشگاهها
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۳۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۳۵۷ (۱)

  • -دانشکده سال سوم 1357 شماره 10

سال ۱۳۵۶ (۲)

  • -دانشکده سال دوم 1356 شماره 8
  • -دانشکده سال سوم 1356 شماره 9

سال ۱۳۵۵ (۴)

  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 5
  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 6
  • -دانشکده سال اول پاییز 1354 شماره 4
  • -دانشکده سال دوم 1355 شماره 7

سال ۱۳۵۴ (۲)

  • -دانشکده سال اول تابستان 1354 شماره 3
  • -دانشکده سال اول بهار 1354 شماره 2

سال ۱۳۵۳ (۱)

  • -دانشکده سال اول زمستان 1353 شماره 1

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO