پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

کاربرد کارکرد گرائی در آموزش و پرورش

نویسندگان: هوشنگ ناقی
منبع: پژوهشکده سال سوم پاییز و زمستان 1358 شماره 3 و 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی آموزش و پرورش
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۶۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۵۹ (۱)

  • -پژوهشکده سال چهارم بهار و تابستان 1359 شماره 1 و 2

سال ۱۳۵۸ (۱)

  • -پژوهشکده سال سوم پاییز و زمستان 1358 شماره 3 و 4

سال ۱۳۵۷ (۴)

  • -پژوهشکده سال دوم بهار 1357 شماره 1
  • -پژوهشکده سال دوم زمستان 1357 شماره 4
  • -پژوهشکده سال دوم پاییز 1357 شماره 3
  • -پژوهشکده سال دوم تابستان 1357 شماره 2

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO