پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

فرآیند عملی نظارت و راهنمایی تعلیماتی به مثابه یک قلمرو حرفه ای

نویسندگان: ایرج سلطانی
منبع: مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم پاییز و زمستان 1378 شماره 23 و 24
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی برنامه ریزی آموزشی نظریه ها و روشهای ارزشیابی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۸۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش 1382 شماره 35 و 36

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره هشتم پاییز 1381 شماره 31

سال ۱۳۷۸ (۳)

  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم پاییز و زمستان 1378 شماره 23 و 24
  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم تابستان 1378 شماره 22
  • -مدیریت در آموزش و پرورش دوره ششم بهار 1378 شماره 21

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO