پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

معلم مدرسه، دیکتاتور کوچک، جادوگر قبیله: پیامدهای افلاطون گرایی در نظام آموزشی

نویسندگان: علیرضا دست افشان
منبع: لوح بهمن 1379 شماره 10
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی روشها و فنون تدریس
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۳۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -لوح مهر 1382 شماره 15

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -لوح اسفند 1381 شماره 14

سال ۱۳۷۹ (۳)

  • -لوح مهر 1379 شماره 9
  • -لوح بهمن 1379 شماره 10
  • -لوح خرداد 1379 شماره 8

سال ۱۳۷۸ (۳)

  • -لوح مهر 1378 شماره 6
  • -لوح مرداد 1378 شماره 5
  • -لوح فروردین 1378 شماره 4

سال ۱۳۷۷ (۳)

  • -لوح بهمن 1377 شماره 3
  • -لوح آبان 1377 شماره 2
  • -لوح تیر 1377 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO