پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

اصول و روش ترجمه

نویسندگان: یوجین.آ. نایدا فریدون بدره ای
منبع: الفبا سال 1353 جلد سوم
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه ترجمه
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۰۸۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۵۶ (۱)

  • -الفبا سال 1356 جلد ششم

سال ۱۳۵۵ (۱)

  • -الفبا سال 1355 جلد پنجم

سال ۱۳۵۳ (۲)

  • -الفبا سال 1353 جلد سوم
  • -الفبا سال 1353 جلد چهارم

سال ۱۳۵۲ (۲)

  • -الفبا سال 1352 جلد دوم
  • -الفبا سال 1352 جلد اول

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO