پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

زبان فارسی را چگونه باید آموخت

نویسندگان: محمدجعفر محجوب
منبع: هفت هنر بهار 1349 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات حوزه های ویژه آموزش و گسترش زبان،خط و ادبیات فارسی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۲۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۵

سال ۱۳۵۵ (۲)

  • -هفت هنر مهر 1355 شماره 25
  • -هفت هنر خرداد 1355 شماره 24

سال ۱۳۵۳ (۲)

  • -هفت هنر آبان 1353 شماره 23
  • -هفت هنر سال 1353 شماره 17

سال ۱۳۵۲ (۳)

  • -هفت هنر آبان 1352 شماره 16
  • -هفت هنر سال 1352 شماره 15
  • -هفت هنر سال 1352 شماره 14

سال ۱۳۵۰ (۴)

  • -هفت هنر تابستان 1350 شماره 7
  • -هفت هنر آبان 1350 شماره 10 و 11
  • -هفت هنر پاییز 1350 شماره 9
  • -هفت هنر بهار 1350 شماره 6

سال ۱۳۴۹ (۳)

  • -هفت هنر بهار 1349 شماره 2
  • -هفت هنر زمستان 1349 شماره 5
  • -هفت هنر پاییز 1349 شماره 4

سال ۱۳۴۸ (۱)

  • -هفت هنر زمستان 1348 شماره 1

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO