پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

روابط عمومی به عنوان یک حرفه

نویسندگان: کریشنا مورتی سری رامش لیزا بی هورنمن مهسا آستانه
منبع: تحقیقات روابط عمومی سال دهم اردیبهشت و خرداد 1390 شماره 60
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات روزنامه نگاری و روابط عمومی روابط عمومی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۳۲۴۲

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱

سال ۱۳۹۰ (۱)

  • -تحقیقات روابط عمومی سال دهم اردیبهشت و خرداد 1390 شماره 60

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO