پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

ایجاد مزیت رقابتی براساس بازارگرایی (نقد سازنده و راه حلی استراتژیک)

نویسندگان: سید امیر شهیدی شادکام سیده ام البنین هاشمی
منبع: راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول پاییز 1387 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی مدیریت استراتژیک
  2. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۵۹۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال دوم پاییز 1388 شماره 3

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول زمستان 1387 شماره 2
  • -راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول پاییز 1387 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO