Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
ایجاد مزیت رقابتی براساس بازارگرایی (نقد سازنده و راه حلی استراتژیک)
نویسندگان:
سید امیر شهیدی شادکام
سیده ام البنین هاشمی
منبع:
راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول پاییز 1387 شماره 1
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
مدیریت
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازرگانی
مدیریت استراتژیک
حوزههای تخصصی
مدیریت
مدیریت بازرگانی
مدیریت بازرگانی
بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۱۴۹۵
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۳
سال ۱۳۸۸ (۱)
-
راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال دوم پاییز 1388 شماره 3
سال ۱۳۸۷ (۲)
-
راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول زمستان 1387 شماره 2
-
راهبرد انجمن پردیس قم دانشگاه تهران سال اول پاییز 1387 شماره 1
چکیده
تبلیغات