پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

با مشتریان شاکی چه برخوردی باید کرد

نویسندگان:
منبع: مرزهای نو سال سوم شهریور 1389 شماره 22
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۳۵۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۹ (۵)

  • -مرزهای نو سال سوم مهر و آبان 1389 شماره 23 و 24
  • -مرزهای نو سال سوم شهریور 1389 شماره 22
  • -مرزهای نو سال سوم مرداد 1389 شماره 21
  • -مرزهای نو سال سوم تیر 1389 شماره 20
  • -مرزهای نو سال سوم فروردین و اردیبهشت 1389 شماره 17 و 18

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO