پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

علامه معاصر آقای محمد قزوینی

نویسندگان: محمد معین
منبع: نامه فرهنگستان (قدیمی) خرداد 1329 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات کلیات شخصیت ها اساتید و پژوهشگران
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۲۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۲

سال ۱۳۲۹ (۱)

  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) خرداد 1329 شماره 1

سال ۱۳۲۸ (۲)

  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) اسفند 1326 شماره 2
  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) خرداد 1328 شماره 1

سال ۱۳۲۶ (۱)

  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) فروردین 1326 شماره 1

سال ۱۳۲۵ (۱)

  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) اردیبهشت 1325 شماره 1

سال ۱۳۲۴ (۲)

  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) شهریور 1324 شماره 2
  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) خرداد 1324 شماره 1

سال ۱۳۲۳ (۲)

  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) بهمن 1323 شماره 2
  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) خرداد 1323 شماره 1

سال ۱۳۲۲ (۳)

  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) آبان 1322 شماره 4
  • -نامه فرهنگستان (قدیمی )خرداد و تیر 1322 شماره 2
  • -نامه فرهنگستان (قدیمی) فروردین و اردیبهشت 1322 شماره 1

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO