پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

سیستمهای اطلاعاتی مدیریت روابط با مشتریان

نویسندگان: احمدرضا اخوان صراف
منبع: شیخ بهایی زمستان 1385 شماره 5
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
  2. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۷۷۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -شیخ بهایی زمستان 1385 شماره 5

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -شیخ بهایی بهار 1382 شماره 3

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -شیخ بهایی بهار 1381 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO