پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

سیستمهای اطلاعاتی مدیریت روابط با مشتریان

نویسندگان: احمدرضا اخوان صراف
منبع: شیخ بهایی زمستان 1385 شماره 5
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
  2. حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی سیستم های اطلاعاتی مدیریت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۰۰

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -شیخ بهایی زمستان 1385 شماره 5

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -شیخ بهایی بهار 1382 شماره 3

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -شیخ بهایی بهار 1381 شماره 1

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO