پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

New Paradigm in International Relations

نویسندگان: نوشیروان محمدی
منبع: فصلنامه ایرانی امور بین الملل سال بیست و یکم تابستان 2009 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم سیاسی نظریه های روابط بین الملل سایر
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۲۰۰۹ (۱)

  • -فصلنامه ایرانی امور بین الملل سال بیست و یکم تابستان 2009 شماره 2

سال ۲۰۰۸ (۱)

  • -فصلنامه ایرانی امور بین الملل سال بیستم بهار 2008 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO