پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

رابطه سن ورود به پایه اول با پیشرفت تحصیلی، سازش یافتگی اجتماعی و میزان خلاقیت در دانش آموزان پایه های دوم و پنجم ابتدایی، سوم راهنمایی و سوم متوسطه شهر تهران

نویسندگان: افسانه مقامع
منبع: خانواده و پژوهش سال اول پاییز 1386 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی آموزش و پرورش
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۵۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۸

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -خانواده و پژوهش سال دوم تابستان 1387 شماره 4
  • -خانواده و پژوهش سال دوم بهار 1387 شماره 3

سال ۱۳۸۶ (۲)

  • -خانواده و پژوهش سال اول زمستان 1386 شماره 2
  • -خانواده و پژوهش سال اول پاییز 1386 شماره 1

سال ۱۳۸۴ (۳)

  • -خانواده و پژوهش سال دوم پاییز 1384 شماره 3
  • -خانواده و پژوهش سال دوم تابستان 1384 شماره 2
  • -خانواده و پژوهش سال دوم بهار 1384 شماره 1

سال ۱۳۸۳ (۱)

  • -خانواده و پژوهش سال اول زمستان 1383 شماره 1

چکیده

تبلیغات

گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO