پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

سیاست گذاری تبلیغات تجاری در جمهوری اسلامی ایران

نویسندگان: نادر جعفری هفتخوانی رامین چابکی
منبع: نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول پاییز و زمستان 1388 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی ارتباطات ارتباطات و فرهنگ ارتباطات بین گروهی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۸۳۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۸۹ (۱)

  • -نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول بهار و تابستان 1389 شماره 2

سال ۱۳۸۸ (۱)

  • -نامه فرهنگ و ارتباطات سال اول پاییز و زمستان 1388 شماره 1

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO