پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

بازشناسی مفاهیم نسل و شکاف نسلی

نویسندگان: محمدجواد چیت ساز
منبع: پژوهش جوانان، فرهنگ و جامعه (جوان و مناسبات نسلی) بهار و تابستان 1386 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی فرهنگ
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اجتماعی جامعه شناسی جامعه شناسی خانواده
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۷۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۹ (۲)

  • -پژوهش جوانان، فرهنگ و جامعه (جوان و مناسبات نسلی) پاییز و زمستان 1389 شماره 5
  • -پژوهش جوانان، فرهنگ و جامعه (جوان و مناسبات نسلی) بهار و تابستان 1389 شماره 4

سال ۱۳۸۸ (۲)

  • -پژوهش جوانان، فرهنگ و جامعه (جوان و مناسبات نسلی) پاییز و زمستان 1388 شماره 3
  • -پژوهش جوانان، فرهنگ و جامعه (جوان و مناسبات نسلی) 1388 شماره2

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -پژوهش جوانان، فرهنگ و جامعه (جوان و مناسبات نسلی) بهار و تابستان 1386 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO