پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

اندیشه های مفسری گمنام

نویسندگان: محمود سرمدی
منبع: پیام جاویدان 1383 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی تفسیر و علوم قرآن علوم قرآنی کلیات مباحث کلی علوم قرآن
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۵۴۴

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۹

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -پیام جاویدان 1384 شماره 9
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 8
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 7
  • -پیام جاویدان 1384 شماره 6

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -پیام جاویدان 1383 شماره 5
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 4
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 3
  • -پیام جاویدان 1383 شماره 2

سال ۱۳۸۲ (۱)

  • -پیام جاویدان 1382 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO