پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

رقابت پذیری؛ تهدید یا فرصت (1)

نویسندگان: علی اشرف افخمی مرتضی ایمانی راد منصور مجدم علی عیاری حسن سائقه علی گلپایگانی
منبع: تدبیر 1382 شماره 135
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت بازرگانی مدیریت بازرگانی بازاریابی و مدیریت بازار
دریافت مقاله

چکیده

تبلیغات

پژوهش نظام‌مند از صفر تا صد: چگونه مرور سیستماتیک انجام دهیم؟
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
نشانه‌شناسی در عصر هوش مصنوعی: معنا، داده و تفسیر
دومین همایش ملی «فرهنگ، رسانه و تحولات نسلی در ایران
اسطوره‌شناسی یونانی و مدرنیته غربی
ویرایشِ زبانی (فنّی یا صوری، و نگارشی)، علمی و عملی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO