پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مقررات شورای حل اختلاف در بوته نقد

نویسندگان: علی نجفی توانا
منبع: وکالت 1387 شماره 35 و 36
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی حقوق کلیات سایر
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۱۶۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲۳

سال ۱۳۸۷ (۲)

  • -وکالت 1387 شماره 37 و 38
  • -وکالت 1387 شماره 35 و 36

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -وکالت 1386 شماره 33 و 34

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -وکالت 1385 شماره 31 و 32
  • -وکالت 1385 شماره 29 و 30

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -وکالت 1384 شماره 27 و 28
  • -وکالت 1384 شماره 25 و 26

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -وکالت 1383 شماره 23 و 24
  • -وکالت 1383 شماره 21 و 22
  • -وکالت 1383 شماره 19 و 20

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -وکالت 1382 شماره 16 و 17
  • -وکالت 1382 شماره 18

سال ۱۳۸۱ (۴)

  • -وکالت 1381 شماره 10
  • -وکالت 1381 شماره 14 و 15
  • -وکالت 1381 شماره 11
  • -وکالت 1381 شماره 12 و 13

سال ۱۳۸۰ (۴)

  • -وکالت 1380 شماره 5
  • -وکالت 1380 شماره 6
  • -وکالت 1380 شماره 9
  • -وکالت 1380 شماره 8

سال ۱۳۷۹ (۲)

  • -وکالت 1379 شماره 2 و 3
  • -وکالت 1379 شماره 4

سال ۱۳۷۸ (۱)

  • -وکالت 1378 شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO