پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

چشم اندازهای بیست ساله ی آموزش و پرورش استان

نویسندگان: رضا همایی
منبع: فصلنامه آموزه 1383 شماره 22
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۶۳۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۶

سال ۱۳۸۴ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 28
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 27
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 26
  • -فصلنامه آموزه 1384 شماره 25

سال ۱۳۸۳ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 24
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 23
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 22
  • -فصلنامه آموزه 1383 شماره 21

سال ۱۳۸۲ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 20
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 19
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 18
  • -فصلنامه آموزه 1382 شماره 17

سال ۱۳۸۱ (۴)

  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 16
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 15
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 14
  • -فصلنامه آموزه 1381 شماره 13

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO