چکیده

در دنیای مدرن و صنعتی امروز علاوه بر سودآوری ، رقابت در سطح جهانی ، افزایش رضایت مشتریان ، تاکید بر کنترل کیفیت محصولات و کاهش هزینه ها جزء اهداف اصلی و اولیه مدیران است . و برای رقابت بهتر نیازی به کاهش قیمت فروش نیست ، بلکه باید به قیمت مناسب ، محصولات و کالاها را به فروش رسانند . قیمت مناسب فروش هم باید با توجه به محاسبه بهای تمام شده به صورت اصولی ، تعیین شود . با پیچیدگی های تولید و تکنیک های سنتی هزینه یابی ، محاسبه بهای تمام شده تولید با مشکل جدی مواجه شده که برای حل این مشکل اساتید این رشته روش ABC را پیشنهاد نموده اند ...

تبلیغات