آرشیو

آرشیو شماره ها:
۴۰

چکیده

متن

پیام حضرت آیة الله صافی گلپایگانی:
سلام بر حضرت مهدی، موعود انبیا، خاتم اولیا و مطلوب اصفیا، امام وقت و صاحب عصر، بقیة الله فی الارضین، محبوب ملائکه مقربین، فاتح حصون مستکبرین، معز الاسلام و المسلمین، نجات بخش مقهورین و مستضعفین، مقصود از: «فمن یاتیکم بماء معین »، (1) مصداق: «و کل شی ء احصیناه فی امام مبین »، نور ابصار سالکین، (2) شمع محفل ارباب یقین، نخل بلند بوستان موحدین، نهال برومند روضه «طه » و «یس »، دادگستر راستین، امین خدا و امان اسیران زمین، شرف اولیاء صالحین، خلف انبیاء مرسلین، قطب جهان و کهف حصین، غیاث المضطر المستکین.
حضرت حجت، ولی عصر، ختم هشت و چار عدل یزدان، نور تابان، رحمت پروردگار غوث اعظم، فخر آدم، پیشوای دین پناه عدل قرآن، روح ایمان، مهر چرخ اقتدار حافظ شرع نبی، معنایی از «نات بخیر» (3) آیت عظمی، جمال الله، فخر روزگار
سلام الله تعالی علیه و علی آبائه الطاهرین. ثم السلام علیکم یا معشر الشیعه یا ایتها الفئة المؤمنة و الفرقة الناجیة، بشری لکم ثم بشری و طوبی لکم ثم طوبی فانتم فئة الله تعالی و حزبه و الفائزون بکرامته و المتشرفون بولایة ولیه الذی بشر بظهوره الامم، فزتم و الله فوزا عظیما، هنیئا لکم ثم هنیئا لکم هذه السعادة العظمی والدرجة الکبری.
سلام بر ماه شعبان، سلام بر شب نیمه شعبان، سلام بر بامداد روز میلاد، سلام بر آن مادری که پیامبران عالیقدر خدا مردم را به نوزاد او بشارت دادند. سلام بر نرگس ملکه عظمای جهان و سلام بر حضرت امام حسن عسکری، علیه السلام.
سلام بر شما شیعیان و منتظران ظهور و سلام بر خوانندگان مجله موعود، سلام بر عزیزانی که ماه شعبان را گرامی می دارند و زاد روز حجت خدا، ارواح العالمین له الفداء، را با شکوه و عظمت و شوق و ذوق استقبال می کنند و با مراسمی که برپا می کنند، و وفاداری خود را نسبت به اسلام و ارادت خود را نسبت به آقا و مولایشان اعلام کرده و پایداری و ستقامت خود را برای پاسداری از ارزشها و سنتهای دینی و مذهبی به دنیا نشان می دهند و دشمنان را از اینکه بتوانند در صف منتظران بیدار دل و مؤمنان غیرتمند و ملتزم به احکام اسلام رخنه نمایند مایوس می سازند. گوارا باد بر شما این حسن اعتضاد و قوت ایمان. گوارا باد بر شما این درک و فهم از انتظار ظهور و گوارا باد بر شما این شعور و احساسات.
شما گروه خدا و حزب الله حقیقی هستید، بر راه و عقیده و روش خود استوار و ثابت باشید و دین خدا را یاری کنید و آقا و مولای خود را از خود شاد و مسرور سازید.
عزیزان دین، عزیزان خدا، جوانان اسلام و فرزندان قرآن! در این عصر غیبت در برابر این همه کید و مکر و سیاستهای مکارانه و این همه هجوم فرهنگی و افکار الحادی و اسلام زدا، این تبلیغات شوم و این همه قلم به دستهای مزدور و مطبوعات و نشریات گمراه کننده، این شما جوانان غیرتمند مسلمان هستید که باید از اسلام دفاع کنید و این توطئه ها را بی اثر سازید.
تلاش دشمن این است که تعهد ما را به احکام دین کمرنگ و ضعیف سازد. آنها زن مسلمان، مرد مسلمان، جوان مسلمان، دانشجوی مسلمان و مدرسه و دانشگاه مسلمان را هدف قرار داده اند و می خواهند سنگرهای فرهنگی و علمی ما را تصرف کنند و آن را از اسلام و از افتخار به گذشته های مسلمین خالی کنند. اینان به اسم ملیت و وطن و تمدن و به اسم حمایت از آزادی و تجدد و به نام حقوق بانوان و روشنفکری و بهانه ها و عناوین فریبنده و گمراه کننده دیگر به معنویت، اسلامیت و ولایت ما حمله می کنند.
آنان از این موج اسلام گرایی که دریای متلاطم جامعه میلیاردی اسلام را فرا گرفته و زن و مرد را برای بازگشت به عزت دیرین بسیج کرده در هراس اند. آنان از شور و شوق مسلمانان برای حاکمیت اسلام و از بازگشت بانوان به حجاب و حشمت اسلامی به وحشت افتاده و در برابر انقلاب عظیم اسلامی ایران از هیچ گونه توطئه و تحریکی دست برنمی دارند.
تجدید قدرت اسلام در فلسطین، الجزایر، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان، آذربایجان، چچن، داغستان، تاتارستان و دیگر نقاط جهان خواب و آرام را از دشمنان اسلام ربوده و تلاش ملل اسلامی برای پاره کردن زنجیرهای سلطه و استکبار و اجتماع در زیر لوای اسلام آنها را سخت پریشان ساخته است.
در این اوضاع و احوال وظیفه شما، منتظران ظهور و شیعیان امام عصر، علیه السلام، مخصوصا شما جوانان عزیز بسیار حساس است. امید است که همگی مسؤولیتهایی را که در برابر این تحرکات شوم و توطئه های فرهنگی و سیاسی داریم درک کنیم و مواضع اسلامی را حفظ نماییم و ترقی و تعالی جامعه اسلامی را در علم و صنعت و اخلاق و فضایل و خودکفایی و بی نیازی از بیگانگان را وجهه همت قرار دهیم و نگذاریم که شخصیت اسلامی ما را با گرایش به سوی یمین و یسار، ترویج فحشا و فساد و تاسیس مراکز لهو و لعب، اشتغال به کارها و سرگرمیهای عمر بر باد ده، همراه با تبلیغ اختلاط زن و مرد و رواج موسیقی و ملاهی و مناهی دیگر، تغییر دهند و به سرنوشت اندلس و اسپانیا گرفتار کنند.
همه باید با زبان، با مال و با هر امکانی که در اختیار داریم، جهاد کنیم و از سنگرهای اسلام و از مرزهای فکری و عقیدتی اسلامی حفاظت کنیم.
به امید رشادتها و جوانمردیهای جوانان غیور مسلمان و فرزندان عزیز اسلام و قرآن.
و قل اعملوا فسیری الله عملکم و رسوله والمؤمنون.
و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
پی نوشتها:
1. سوره ملک (67)، آیه 30.
2. سوره یس (36)، آیه 12.
3. سوره بقره (2)، آیه 106

تبلیغات