Weaving reflexivity and revealing of the self in online foreign language practice
آرشیو
چکیده
IntroductionIn the context of collaborative online foreign language practice, we look at how metacognition and revealing of the self combine when the full potential of the digital tools are put to use. We present a qualitative study of a corpus of written contributions by English as a foreign language distance French learners and look into a model for teaching and learning in which emotions are integrated. We study how expression of emotion and commenting on learning are combined in the learners’ discourse. We thus give insight into the meeting point of technology on the one hand and learning and teaching strategies on the other hand, and detail diverse appropriation regimes within a community of trust (Privas-Bréauté & Rémon, 2018).انعکاس و آشکارسازی خود در تمرین آنلاین زبان خارجی
در زمینه تمرین مشترک زبان خارجی آنلاین، ما به چگونگی ترکیب فراشناخت و آشکارسازی خود-ترکیب زمانی که از پتانسیل کامل ابزارهای دیجیتال استفاده می شود، نگاه می کنیم. ما یک مطالعه کیفی از مجموعه ای از مشارکت های مکتوب توسط انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی از راه دور زبان آموزان فرانسوی ارائه می کنیم و به مدلی برای آموزش و یادگیری می پردازیم که در آن احساسات ادغام شده اند. ما مطالعه می کنیم که چگونه بیان احساسات و اظهار نظر در مورد یادگیری در گفتمان یادگیرندگان ترکیب می شود. در طول مطالعه ما، رژیم های تخصیصی مختلفی ظاهر شد، مانند افزونگی، که در آن دانش آموز همان پیام را در انجمن و در یادداشت روزانه منتشر می کند، یا تخصیص تدریجی، که در آن دانش آموز از یک پست توصیفی در مورد واژگان به یک پست شامل استفاده از ضمیر اول شخص "من" برای یک پست عاطفی اجتماعی با استفاده از علامت تعجب و اشاره به خانواده. مواردی وجود داشت که ارجاع به فرآیندهای شناختی، شمول همسالان، آشکارسازی خود و استفاده از فناوری یک بافت پیچیده شناختی-اجتماعی-عاطفی را تشکیل می داد. ما این بافندگی را به مشارکت حداکثری یادگیرنده در قلب یک جامعه اعتماد مرتبط می کنیم و تلاش می کنیم تا این تعامل را الگوبرداری کنیم.
نامزدی،تمرین زبان آنلاین،انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی،آشکارسازی خود