Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
بررسی میزان تاثیر آمیخته بازاریابی پایدار و حمایت مصرف کننده برای توسعه کسب و کار پایدار
نویسندگان:
سیمین صفوی
علیرضا پیران
سید فخرالدین طاهرزاده موسویان
منبع:
پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار جلد 2 تابستان 1400 شماره 2 (پیاپی 6)
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
مدیریت
مدیریت بازرگانی
مدیریت کارآفرینی
شماره صفحات:
۲۸۹-۳۰۹
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۱۷۷
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۱
سال ۱۴۰۰ (۱)
-
پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار جلد 2 تابستان 1400 شماره 2 (پیاپی 6)
چکیده
تبلیغات