Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
رویکرد QFD در بهبود کیفی خدمات بانکی
نویسندگان:
سید محمود زنجیرچی
زهرا ترابی فارسیجانی
منبع:
تدبیر 1387 شماره 193
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
مدیریت
مدیریت بازرگانی
کلیات
دریافت مقاله
چکیده
این مقاله حاصل یک پژوهش کاربردی در زمینه بهسازی خدمات بانکی با استفاده از تکنیک توسعه مشخصه های کیی است. qfd یک ابزار کیفیتی پیشرفته است که هدف آن افزایش سهم بازار از طریق جلب رضایت مشتری واقعی محصول/ خدمت می باشد...
تبلیغات