شرایط پر تحول و غیر قابل پیش بینی در عرصه بازار سبب شده است. سازمانها خارج از فرضیه های متعارف علم مدیریت ، از شیوه های بدیع برای تداوم فعالیتهای اقتصادی خود بهره گیرند. به عبارت دیگر ، امروزه اداره موفقیت آمیز یک سازمان اقتصادی به اتکای صرف دستاوردهای علم مدیریت مربوط به دهه های قبل ، میسر نیست و به لحاظ وجود عوامل متعدد و انواع متغیرهای تاثیر گذارد در رقابتهای فشرده جاری ، بهره گیری از روشهای نوین برای اتخاذ تصمیمات راهبردی و تبیین حرکتهای آتی سازمان اجتناب ناپذیر است...