آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۸۱

چکیده

متن

((این وصیت نامه ها انسان را مى لرزاند و بیدار مى کند))
(امام خمینى1)
((همه جا خدا و انسان تنهاى تنها, همه جا خاموش و دهشتزا و ((انسان تنها و بى همراه, کس نباشد تا بپرسد راه)) اما انسان تنها نبود, با انتظار به سر مى برد.. . انتظار حجت خدا... آرى حجت خدا راستى او کجا است؟... کجاست آن که کژىها و کاستى ها را به سامان آورد؟ آن که رسم ستم را براندازد؟ ... پرچم عدل را برافرازد؟ کجاست آن یادگار پیامبر و امامان؟ کجاست آن آرمان مطلوب حق پرستان؟ کجا است نابودکننده سرکشان و خودسران؟ کجاست ریشه کن کننده معاندان؟ کجاست انتقام گیرنده خون حسین سرور شهیدان؟ کجاست آن که پیشوایان فرمودند... شرار جرقه خون حسین از شرق زبانه کشد, رهبر این قیام وارث حسین ((از قم)) در جهان طلوع کند... زمینه ساز انقلاب جهانى او شود تا او بیاید, او از خاندان ماست....)) (طلبه شهید على اکبر مازنى از: نوکنده)

((روزى امام عصر(عج) با اراده خداوند از پس پرده غیب, ظاهر خواهد شد و بساط ظلم و استکبار را از جهان برخواهد کند.))(بسیجى شهید عبدالله کاویان تلورى از: بندرگز)

((من کاملا از روى آگاهى و بینش و درک صحیح و با اعتقاد کامل به این که به خاطر دفاع از آرمان همیشه جاوید تشیع و براى دفاع از مملکت امام زمان حجت ابن الحسن(ع) به جبهه مى روم و شهادت در این مسیر را فوز عظیم مى دانم بنابراین اگر افرادى درباره ماها که به جبهه مى رویم سوء ظن دارند باید در عقیده خود تجدید نظر کنند.))
(روحانى شهید غلام رضا علیزاده از: مشهد)

((دشمنان اسلام, اى ابرجنایتکاران! بدانید تا حزب الله زنده است, نخواهد گذاشت که شما نفس بکشید و لطمه اى به این انقلاب اسلامى بزنید. و بدانید با به شهادت رساندن بچه ها و نوجوانان و پیرمردان و پیرزنان, این مردم حزب الله را نمى توانید از اسلام سرد کنید و بدانید صاحب این انقلاب حضرت مهدى(عج) است.))(محصل شهید علیشاهى از: تهران)

((براى اصلاح جامعه و رسیدن به هدف اصلى, یعنى بهتر زیستن و انسان شدن, یا باید این افراد را ارشاد کرد و ساخت و اصلاح کرد, یا با از بین بردن آن ها, ریشه فساد را کند. اصولا هدف انبیإ و ائمه هدى ـعلیهم السلام ـ هم این بوده است که ابتدا با ارشاد, سپس با قهر و جنگ, فاسدان را اصلاح کنند. و این وظیفه هر انسانى است که براى اقامه این معنا, قیام کند. و در طول تاریخ همواره نبرد مردان حق و فاسدان و ظالمین ادامه داشته است. حضرت هابیل, قابیل را با شهادت خودش رسوا کرد, و امام حسین(ع) با خون سرخ خویش دستگاه یزیدى را فرو ریخت, و هم اکنون حضرت امام خمینى, به نیابت حضرت مهدى(عج), ابرجنایتکاران شرق و غرب را رسوا کرده است.))
(دانشجوى شهید جلال رستمى از: شهریار)

((تمام مستکبران بدانند که ما تا جان در بدن داریم, دست از اسلام و اماممان برنمى داریم و تا ظهور حضرت مهدى(عج) مبارزه مى کنیم. شیعه نمى تواند ساکت باشد و ظلم را ببیند. مخالفان اسلام و آنهایى که با اسلام از سر ستیز وارد شده اند بدانند که ما تا زنده هستیم, نمى گذاریم که آن ها به خواب راحت بروند. کشته شدن در راه خدا افتخار ماست.))(محصل شهید محسن طحانى مزرعه نو از: تهران)

((خطاب به برادران پاسدار: از دشمن هیچ باکى نداشته باشید و مى دانم باکى ندارید و بدانید خدا پشت سر شما سربازان اسلام است و شما فقط سعى کنید که تمام کارهایتان در رابطه با خدا باشد و از خدا بخواهید هرچه زودتر ظهور ولى عصر(عج) را نزدیک کند و عمر این نایب ولى عصر(عج) را طولانى تر بگرداند; سعى کنید نیت ها پاک و خالصانه باشد و ان شإالله تعالى پیروز هستید.))
(پاسدار شهید مجید داودآبادى از: تهران)

((برادران بسیجى عزیزم, من از شما خیلى انتظار دارم. شما باید از هر نظر نمونه و الگو باشید چون سربازان امام زمان(عج) هستید. برادرانم, راه مرا ادامه دهید و به سوى جبهه ها بشتابید و جبهه ها را خالى نگذارید, و راه سعادت بخش حسین را ادامه دهید و زینب وار زندگى کنید.))
(بسیجى شهید محمد گروسى از: تهران)

((من به خاطر اسلام و به فرمان مردى به جهاد رفته ام که نایب امام زمان(عج) است و جهادم براى حق و حقیقت و مبارزه با کفار است. شهادت, تولدى است براى زندگانى جاودانه و اى کاش, جان ها داشتم و بارها براى پیروزى اسلام بر کفر مى جنگیدم. بدانید راه خیر و برکت و سعادت ((شهادت)) است.))
(کفاش شهید محمد الهامى نژاد از: سبزوار)

((ما گناهکاران درگاه خداوندى, ما سربازان خمینى, ما جانبازان حسینى, آگاهانه و با بصیرت کامل این راه را انتخاب کردیم و به نداى ((هل من ناصر ینصرنى)) خمینى لبیک گفته, و عاشقانه آغوش خود را براى استقبال از شهادت گشودیم; چرا که عزت و شرف اسلام و آن امانت الهى که از شهداى بدر و احد و کربلا گرفته ایم تنها با جهاد و مجاهده در راه خداست که به مقصد نهایى خود ـ که همان انقلاب حضرت بقیه الله الاعظم(عج) است ـ مى رسد. پس, اى اهل دنیا و اى امت مسلمان, بدانید هجرت وسیله ما, جهاد سلاح ما, و شهادت سعادت ماست که حقیقتا رستگارى دو عالم در زیر شمشیرها و سنگرها به دست مىآید.))(محصل شهید محمد (کورش) مهاجر از: تهران)

تبلیغات