آرشیو

آرشیو شماره ها:
۲۸۱

چکیده

متن

((آن گاه که درون خویش را از خود تهى یافتى و بیرون خویش را خالى از خدا, قرآن بخوان)).

((آن گاه که در دریاى خروشان زندگى, در چنگال طوفان جهل و ترس اسیر شدى و ساحل صلاح و صلح و کشتى نجات و رهایى را آرزو کردى, قرآن بخوان)).

((آن گاه که عقلت احساست را به بند کشید و فکرت, عشقت را و قوه پیوستن به یزدان به نیروى عرفان را از دست دادى, قرآن بخوان)).

((آن گاه که در کوچه باغ هاى یإس, حیران و سرگردان, ناامید و پریشان, در جستجوى قطره اى آب, کشتزار خشک و قحطى زده اندیشه ات را تسلى مى دهى, از دریاى بیکران امید لختى برگیر و قرآن بخوان)).

((آن گاه که مرگ را ختم و معاد را وهم و پندار خود را حتم یافتى, قرآن بخوان)).

((آن گاه که غرور, وجودت را فرا گرفت و تفاخر, شعورت را و ذلت خویش را عزت یافتى و نخوت خویش را همت, قرآن بخوان...)).
شهید مهدى رجب بیگى از : تهران

((به قرآن و نهج البلاغه روى آورید و با رهنمودهاى روحانیت متعهد و مبارز پیرو خط امام, با این منابع گرانقدر اسلامى آشنا شوید و از آن بهره بردارى کنید)).
پاسدار شهید حمید رضا جوکار قوچانى از : تهران

((خداوندا, آرزوى تمام رزمندگان این است که ان شإ الله روزى برسد که تمام استکبار و تمام بدبختى هایى که به جهت دورى از قرآن تو دامنگیر این ملت هاى رنجدیده و ستم کشیده شده است, جایش را به اسلام عزیز و اجراى دقیق قانون قرآن مجید بدهد و در یک مجموعه خدایى با هم زندگى کنند)).
پاسدار شهید اکبر حاجى پور از : تبریز

((خداوند متعال قرآن را فرستاد تا مردم را از ذلت و گمراهى به عزت و جوانمردى و ایثار هدایت کند, چون قبل از این که قرآن مقدس بر رسول الله(ص) نازل گردد همه انسان هاى آن دوره در گمراهى و جهل سیاه زمان جاهلیت فرو رفته بودند و ارزش انسانى خود را از دست داده بودند)).
کارگر شهید محمود طهماسبى پور از : اراک

((همسر عزیزم, قرآن را این کتاب آسمانى را جزو کار ضرورى خود قرار بده و همیشه مطالعه کن, اگر وقت کردى براى آموزش قرآن به مسجد برو)).
پاسدار شهید ابوالفضل زمانى از : تهران

((به همسر و فرزندانم وصیت مى نمایم که پیرو مکتب اسلام و کتاب آسمانى قرآن و پشتیبان ولایت فقیه ـ که همان ولایت ائمه هست ـ باشند)).
پاسدار شهید حسینعلى محمد زمانى موسى آبادى از : آشتیان

تبلیغات