چکیده

در دنیای تکنولوژیک کنونی که با سرعت سرسام آوری شاهد پیشرفت و نوآوری است ، محصولات و خدمات آنقدر به هم شبیه شده اند که دیگر نمی توان با توجه به عواملی مانند کیفیت ، کارآیی ،‌قابلیت اعتماد ، ایمنی و بین آنها تمایز محسوس ایجاد نمود . امروزه این برندها هستند که در دنیای رقابتی ،‌نقشی تعیین کننده دارند . آنها احساس و اعتماد را به محصولات اضافه می کنند و این امکان را به مشتریان می دهند تا ابزاری جهت سهولت انتخاب محصول داشته باشند . بی جهت نیست هنگامی که به نوشیدنی فکر می کنیم به ناگاه به یاد ( کوکا کولا )‌می افتیم و یا لحظاتی که به خودرو می اندیشیم ، تصویری از مرسدس بنز در مقابل چشمان ما مجسم می شود ...

تبلیغات