پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نگاهی به فرایند تدوین استاندارد

نویسندگان: محمدعلی آقایی
منبع: حسابدار رسمی 1383 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی مدیریت مدیریت مالی – حسابداری حسابداری دولتی
دریافت مقاله

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۲

سال ۱۳۸۹ (۲)

  • -حسابدار رسمی 1389 شماره 9
  • -حسابدار رسمی 1389 شماره 8

سال ۱۳۸۸ (۲)

  • -حسابدار رسمی 1388 شماره 7
  • -حسابدار رسمی 1388 شماره 6

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -حسابدار رسمی 1385 شماره 10 و 11
  • -حسابدار رسمی 1385 شماره 8 و 9

سال ۱۳۸۴ (۳)

  • -حسابدار رسمی 1384 شماره 7
  • -حسابدار رسمی 1384 شماره 5 و 6
  • -حسابدار رسمی 1384 شماره ویژه

سال ۱۳۸۳ (۳)

  • -حسابدار رسمی 1383 شماره 3
  • -حسابدار رسمی 1383 شماره 2
  • -حسابدار رسمی 13839 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد نظریه
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO