پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقش قوم باستان شناسی در تحول باستان شناسی فرایندی به فرافرایندی

نویسندگان: لیلا پاپلی یزدی عمران گاراژیان
منبع: باستان شناسی 1384 بهاروتابستان شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ فلسفه تاریخ مباحث نظری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۶۳۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۵

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -باستان شناسی بهار و تابستان 1386 شماره 5

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -باستان شناسی 1385 پاییزوزمستان شماره 4
  • -باستان شناسی 1385 بهاروتابستان شماره 3

سال ۱۳۸۴ (۲)

  • -باستان شناسی 1384 پاییزوزمستان شماره 2
  • -باستان شناسی 1384 بهاروتابستان شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO