پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مبانی تعلیم و تربیت در متون دینی

نویسندگان: سید محمود مرویان حسینی
منبع: علوم و معارف قرآن 1375 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی تفسیر و علوم قرآن تفسیر قرآن معارف قرآن اخلاق و تربیت در قرآن
  2. حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی اخلاق و تعلیم و تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی کلیات فلسفه‌ تعلیم و تربیت
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۷۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۷۷ (۱)

  • -علوم و معارف قرآن 1377 شماره 6 و 7

سال ۱۳۷۶ (۲)

  • -علوم و معارف قرآن 1376 شماره 5
  • -علوم و معارف قرآن 1376 شماره 4

سال ۱۳۷۵ (۳)

  • -علوم و معارف قرآن 1375 شماره 3
  • -علوم و معارف قرآن 1375 شماره 2
  • -علوم و معارف قرآن 1375 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO