پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مهندسی مجدد مدیریت تغییرات آموزشی با توجه به نظریه آشوب

نویسندگان: یدالله مهرعلیزاده علی حسین حسین زاده
منبع: توسعه انسانی زمستان 1385 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی اقتصاد اقتصاد خرد رفاه،درمان،آموزش آموزش و موسسات تحقیقاتی سیاست گذاری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۲۹

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -توسعه انسانی بهار 1386 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -توسعه انسانی پاییز 1385 شماره 1
  • -توسعه انسانی زمستان 1385 شماره 2

چکیده

تبلیغات

پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO