پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

مهندسی مجدد مدیریت تغییرات آموزشی با توجه به نظریه آشوب

نویسندگان: یدالله مهرعلیزاده علی حسین حسین زاده
منبع: توسعه انسانی زمستان 1385 شماره 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی اقتصاد اقتصاد خرد رفاه،درمان،آموزش آموزش و موسسات تحقیقاتی سیاست گذاری
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۳۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۳

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -توسعه انسانی بهار 1386 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۲)

  • -توسعه انسانی پاییز 1385 شماره 1
  • -توسعه انسانی زمستان 1385 شماره 2

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO