پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نظم در تفسیر تبیان و ارتباط آن با نظریه نظم جرجانی

نویسندگان: حسن کاظمی سهلوانی سید ابراهیم دیباجی غلامعباس رضایی هفتادر
منبع: پژوهش های قرآنی در ادبیات سال هفتم پاییز و زمستان 1401 شماره 2 (پیاپی 10)
حوزه‌های تخصصی:
شماره صفحات: ۷۵-۶۷
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۸۵

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۴۰۱ (۲)

  • -پژوهش های قرآنی در ادبیات سال هفتم پاییز و زمستان 1401 شماره 2 (پیاپی 10)
  • -پژوهش های قرآنی در ادبیات سال هفتم بهار و تابستان 1401 شماره 1 (پیاپی 9)

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO