پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نظم در تفسیر تبیان و ارتباط آن با نظریه نظم جرجانی

نویسندگان: حسن کاظمی سهلوانی سید ابراهیم دیباجی غلامعباس رضایی هفتادر
منبع: پژوهش های قرآنی در ادبیات سال هفتم پاییز و زمستان 1401 شماره 2 (پیاپی 10)
حوزه‌های تخصصی:
شماره صفحات: ۷۵-۶۷
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۹۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۴۰۱ (۲)

  • -پژوهش های قرآنی در ادبیات سال هفتم پاییز و زمستان 1401 شماره 2 (پیاپی 10)
  • -پژوهش های قرآنی در ادبیات سال هفتم بهار و تابستان 1401 شماره 1 (پیاپی 9)

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش شناسی نقد نظریه
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO