پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

سیاست های دانشگاه ها و تحقیقات عمل محور

نویسندگان: تورستن کالومارک مهسا تقوی مجید حیدری
منبع: مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 تابستان 1400 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی هنر و معماری
شماره صفحات: ۸۹ - ۱۱۳
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۴۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۰

سال ۱۴۰۲ (۱)

  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 4 بهار 1402 شماره 10

سال ۱۴۰۱ (۳)

  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 3 زمستان 1401 شماره 9
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 3 تابستان 1401 شماره 8
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 3 بهار 1401 شماره 7

سال ۱۴۰۰ (۴)

  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 زمستان 1400 شماره 6
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 پاییز 1400 شماره 5
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 تابستان 1400 شماره 4
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 2 بهار 1400 شماره 3

سال ۱۳۹۹ (۲)

  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 1 زمستان 1399 شماره 2
  • -مطالعات هنرهای زیبا دوره 1 پاییز 1399 شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO