Toggle navigation
عنوان مطالب
مجلات
پدیدآورندگان
حوزه تخصصی
ناشران
Experiencing Collaborative Professional Development in a Blended CALL Teacher Education Course
نویسندگان:
فاطمه نامی
منبع:
Iranian Distance Education, Volume 3, Issue 2, Summer & Autumn 2021
کلیدواژهها:
Blended Learning
CALL teacher education
collaborative learning
EFL Teachers
حوزه های تخصصی:
حوزههای تخصصی
علوم تربیتی
doi:
10.30473/idej.2022.52793.1068
شماره صفحات:
۱۱۹-۱۲۹
دریافت مقاله
  تعداد دانلود  : 
۹۴
آرشیو
آرشیو شماره ها:
۱۲
سال ۲۰۲۳ (۲)
-
Iranian Distance Education, Volume 5, Issue 2, Summer & Autumn 2023
-
Iranian Distance Education, Volume 5, Issue 1, Winter & Spring 2023
سال ۲۰۲۲ (۲)
-
Iranian Distance Education, Volume 4, Issue 2, Summer & Autumn 2022
-
Iranian Distance Education, Volume 4, Issue 1, Winter & Spring 2022
سال ۲۰۲۱ (۲)
-
Iranian Distance Education, Volume 3, Issue 2, Summer & Autumn 2021
-
Iranian Distance Education, Volume 3, Issue 1, Winter & Spring 2021
سال ۲۰۲۰ (۱)
-
Iranian Distance Education, Volume 2, Issue 2 - Serial Number 6, Spring 2020
سال ۲۰۱۹ (۲)
-
Iranian Distance Education, Volume 2, Issue 1 - Serial Number 5, Summer 2019
-
Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 4, Spring 2019
سال ۲۰۱۸ (۳)
-
Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 3, Winter 2018
-
Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 2, Autumn 2018
-
Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 1, Summer 2018
چکیده
تبلیغات