پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

Guest Editorial: Technology in Language Education

نویسندگان: دارا تفضلی Michelle Picard
منبع: Iranian Distance Education, Volume 2, Issue 2 - Serial Number 6, Spring 2020
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی
doi: 10.30473/idej.2020.6885
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۳

سال ۲۰۲۴ (۱)

  • -Iranian Distance Education, Volume 6, Issue 1, Winter & Spring 2024

سال ۲۰۲۳ (۲)

  • -Iranian Distance Education, Volume 5, Issue 2, Summer & Autumn 2023
  • -Iranian Distance Education, Volume 5, Issue 1, Winter & Spring 2023

سال ۲۰۲۲ (۲)

  • -Iranian Distance Education, Volume 4, Issue 2, Summer & Autumn 2022
  • -Iranian Distance Education, Volume 4, Issue 1, Winter & Spring 2022

سال ۲۰۲۱ (۲)

  • -Iranian Distance Education, Volume 3, Issue 2, Summer & Autumn 2021
  • -Iranian Distance Education, Volume 3, Issue 1, Winter & Spring 2021

سال ۲۰۲۰ (۱)

  • -Iranian Distance Education, Volume 2, Issue 2 - Serial Number 6, Spring 2020

سال ۲۰۱۹ (۲)

  • -Iranian Distance Education, Volume 2, Issue 1 - Serial Number 5, Summer 2019
  • -Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 4, Spring 2019

سال ۲۰۱۸ (۳)

  • -Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 3, Winter 2018
  • -Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 2, Autumn 2018
  • -Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 1, Summer 2018

چکیده

تبلیغات

شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO