پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

Guest Editorial: Technology in Language Education

نویسندگان: دارا تفضلی Michelle Picard
منبع: Iranian Distance Education, Volume 2, Issue 2 - Serial Number 6, Spring 2020
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم تربیتی
doi: 10.30473/idej.2020.6885
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۲۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۳

سال ۲۰۲۴ (۱)

  • -Iranian Distance Education, Volume 6, Issue 1, Winter & Spring 2024

سال ۲۰۲۳ (۲)

  • -Iranian Distance Education, Volume 5, Issue 2, Summer & Autumn 2023
  • -Iranian Distance Education, Volume 5, Issue 1, Winter & Spring 2023

سال ۲۰۲۲ (۲)

  • -Iranian Distance Education, Volume 4, Issue 2, Summer & Autumn 2022
  • -Iranian Distance Education, Volume 4, Issue 1, Winter & Spring 2022

سال ۲۰۲۱ (۲)

  • -Iranian Distance Education, Volume 3, Issue 2, Summer & Autumn 2021
  • -Iranian Distance Education, Volume 3, Issue 1, Winter & Spring 2021

سال ۲۰۲۰ (۱)

  • -Iranian Distance Education, Volume 2, Issue 2 - Serial Number 6, Spring 2020

سال ۲۰۱۹ (۲)

  • -Iranian Distance Education, Volume 2, Issue 1 - Serial Number 5, Summer 2019
  • -Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 4, Spring 2019

سال ۲۰۱۸ (۳)

  • -Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 3, Winter 2018
  • -Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 2, Autumn 2018
  • -Iranian Distance Education, Volume 1, Issue 1, Summer 2018

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO