پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

تأثیر شناخت ارتکازهای مخاطب در برداشت از کتاب و سنت

نویسندگان: ناصر نجفی
منبع: احسن الحدیث سال دوم پاییز و زمستان 1396 شماره 4
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی حدیث و علوم حدیث
شماره صفحات: ۸-۲۰
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۴۱۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۷

سال ۱۳۹۷ (۱)

  • -احسن الحدیث سال سوم بهار و تابستان 1397 شماره 5

سال ۱۳۹۶ (۲)

  • -احسن الحدیث سال دوم پاییز و زمستان 1396 شماره 4
  • -احسن الحدیث سال دوم بهار و تابستان 1396 شماره 3

سال ۱۳۹۵ (۲)

  • -احسن الحدیث سال اول پاییز و زمستان 1395 شماره 2
  • -احسن الحدیث سال اول بهار و تابستان 1395 شماره 1

سال ۱۳۹۳ (۱)

  • -احسن الحدیث بهار و تابستان 1393 پیش شماره 2

سال ۱۳۹۲ (۱)

  • -احسن الحدیث پاییز و زمستان 1392 پیش شماره 1

چکیده

تبلیغات

روش شناسی نقد متد نقد کتاب
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
روش شناسی نقد نظریه
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO