پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

فرهنگ قرآنی؛ چیستی، چرایی وچگونگی آن در گفتگو با حجه الاسلام دکتر خیری

نویسندگان: معصومه قنبرپور
منبع: احسن الحدیث سال اول بهار و تابستان 1395 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی علوم اسلامی حدیث و علوم حدیث
شماره صفحات: ۱۳۳-۱۳۸
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۳۲۱

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۷

سال ۱۳۹۷ (۱)

  • -احسن الحدیث سال سوم بهار و تابستان 1397 شماره 5

سال ۱۳۹۶ (۲)

  • -احسن الحدیث سال دوم پاییز و زمستان 1396 شماره 4
  • -احسن الحدیث سال دوم بهار و تابستان 1396 شماره 3

سال ۱۳۹۵ (۲)

  • -احسن الحدیث سال اول پاییز و زمستان 1395 شماره 2
  • -احسن الحدیث سال اول بهار و تابستان 1395 شماره 1

سال ۱۳۹۳ (۱)

  • -احسن الحدیث بهار و تابستان 1393 پیش شماره 2

سال ۱۳۹۲ (۱)

  • -احسن الحدیث پاییز و زمستان 1392 پیش شماره 1

چکیده

تبلیغات

ناتوانی‌های یادگیری
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش شناسی نقد نظریه
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO