پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

فرانقد (نظریه نقد نقد) درمکتب فرانکفورت

نویسندگان:
منبع: نقدنامه زبان و ادبیات فارسی و زبان های باستانی سال 1394 شماره 3
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی ادبیات علوم ادبی مکتب های ادبی سایر مکاتب
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۸۲۷

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۲

سال ۱۳۹۴ (۱)

  • -نقدنامه زبان و ادبیات فارسی و زبان های باستانی سال 1394 شماره 3

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -نقدنامه زبان و ادبیات فارسی

چکیده

تبلیغات

آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
ناتوانی‌های یادگیری
روش شناسی نقد نظریه
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO