پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

دو اندیشه شناسی ارزنده

نویسندگان: محمدتقی دانش پژوه
منبع: تحقیقات تاریخی بهار و تابستان 1369 شماره های 4 و 5
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ گروه های ویژه سند شناسی و سندپژوهی کلیات و منابع
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۱۷۳

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۷۲ (۱)

  • -تحقیقات تاریخی بهار 1372 شماره 8

سال ۱۳۷۱ (۱)

  • -تحقیقات تاریخی پاییز و زمستان 1371 شماره 6 و 7

سال ۱۳۶۹ (۱)

  • -تحقیقات تاریخی بهار و تابستان 1369 شماره های 4 و 5

سال ۱۳۶۸ (۳)

  • -تحقیقات تاریخی زمستان 1368 شماره 3
  • -تحقیقات تاریخی پاییز 1368 شماره 2
  • -تحقیقات تاریخی تابستان 1368 شماره 1

چکیده

تبلیغات

مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO