پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

فایده و ارزش تاریخ

نویسندگان: آرنولد توین بی وهاب ولی
منبع: تحقیقات تاریخی تابستان 1368 شماره 1
حوزه‌های تخصصی:
  1. حوزه‌های تخصصی تاریخ فلسفه تاریخ مباحث نظری
  2. حوزه‌های تخصصی تاریخ فلسفه تاریخ تعاریف و کلیات
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۱۳۲۸

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۶

سال ۱۳۷۲ (۱)

  • -تحقیقات تاریخی بهار 1372 شماره 8

سال ۱۳۷۱ (۱)

  • -تحقیقات تاریخی پاییز و زمستان 1371 شماره 6 و 7

سال ۱۳۶۹ (۱)

  • -تحقیقات تاریخی بهار و تابستان 1369 شماره های 4 و 5

سال ۱۳۶۸ (۳)

  • -تحقیقات تاریخی زمستان 1368 شماره 3
  • -تحقیقات تاریخی پاییز 1368 شماره 2
  • -تحقیقات تاریخی تابستان 1368 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
ناتوانی‌های یادگیری
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
روش شناسی نقد نظریه
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO