پرتال جامع علوم انسانی
پژوهشگاه علوم انسانی

نقد و بررسی

نویسندگان:
منبع: نامه ایران باستان سال هشتم 1387 شماره 1 و 2
حوزه‌های تخصصی:
  • حوزه‌های تخصصی تاریخ تاریخ جهان روم
دریافت مقاله   تعداد دانلود  :  ۹۱۶

آرشیو

آرشیو شماره‌ها:
۱۱

سال ۱۳۸۷ (۱)

  • -نامه ایران باستان سال هشتم 1387 شماره 1 و 2

سال ۱۳۸۶ (۱)

  • -نامه ایران باستان سال هفتم 1386 شماره 1 و 2

سال ۱۳۸۵ (۱)

  • -نامه ایران باستان سال ششم 1385 شماره 1 و 2

سال ۱۳۸۴ (۱)

  • -نامه ایران باستان سال پنجم 1384 شماره 1 و 2

سال ۱۳۸۳ (۲)

  • -نامه ایران باستان سال چهارم پاییز و زمستان 1383 شماره 2
  • -نامه ایران باستان سال چهارم بهار و تابستان 1383 شماره 1

سال ۱۳۸۲ (۲)

  • -نامه ایران باستان سال سوم پاییز و زمستان 1382 شماره 2
  • -نامه ایران باستان سال سوم بهار و تابستان 1382 شماره 1

سال ۱۳۸۱ (۱)

  • -نامه ایران باستان سال دوم بهار و تابستان 1381 شماره 1

سال ۱۳۸۰ (۲)

  • -نامه ایران باستان سال اول پاییز و زمستان 1380 شماره 2
  • -نامه ایران باستان سال اول بهار و تابستان 1380 شماره 1

چکیده

تبلیغات

تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
روش شناسی نقد نظریه
ناتوانی‌های یادگیری
گام‌های نخست در تدوین و آماده‌سازی مقالات علمی گام اول: آموزش نکات کلیدی که قبل از تدوین هر مقاله علمی باید بدانید
پژوهشگاه در شبکه‌های اجتماعی
آشنایی با نرم افزار تحلیل داده های کیفی مکس کیو دی اِی MAXQDA
چه نوع فلسفه، چرا و چگونه باید در مدارس ابتدایی وارد شود؟ بازخوانی کتاب فلسفه در کلاس درس
تربیت مربی فلسفه برای کودکان و نوجوانان (مرحله مقدماتی)
مهارت های گفتگویی بزرگسال با کودک (والد با فرزند)
روش شناسی نقد متد نقد کتاب
شیوه‌های نظری و کاربردی مداخله والدین در استفاده فرزندان از فضای مجازی
روش – نظریه تاریخ مفهوم؛ بررسی مفهوم «مردم» در تاریخ ایران
© کلیه حقوق متعلق به پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می‌باشد.
توسعه و طراحی: A.C.A CO